חישובית - יוניק

 


 

חזור לנושא ראשי

 

"חישובית" בהתאמה אישית (מתוך פרסומי החברה)

"חישובית" ממצה בתוכה את הניסיון הרב שצברה יוניק כבית תוכנה לחישובי שכר המטפל בחברות וארגונים המובילים במשק הישראלי בעשרים השנים האחרונות.


מאמצים רבים הושקעו בהנדסת האנוש של חישובית כך שתתאים לטכנולוגיה העכשווית וכל זאת כדי שתהליך הכנת המשכורות יהיה מהיר, פשוט ויעיל.


"חישובית" מאפשרת להנהלת הארגון (חשב השכר, מנהל הכספים, מנהל משאבי אנוש, מנהל מערכות המידע והמנכ"ל) ניהול מתוחכם של עלויות ותגמול עובדים ומקטינה משמעותית את זמן ההשקעה של משתמשי המערכת.

מערכת השכר "חישובית" סיימה בהצלחה את מבדקי ההסמכה הקפדניים של ISAE 3402 - SAS70


מודולים מרכזיים ב"חישובית":

  • יכולות חישוב:

    • חישוב כל הסכם שכר הקיים במשק – חוקת שכר פרמטרית וגמישה.

    • חישובית מאפשרת את כל הדרגות והדירוגים.

    • יכולת רטרואקטיבית מלאה – ללא הגבלת עומק החישוב הרטרואקטיבי.

    • חישוב שכר לעובדים ישראלים המועסקים בחו"ל המקבלים משכורתם בארץ.

    • יצירת מונים כספיים (כמותיים, מסוכמים, ממוצעים וכו') על פי אפיונים שונים ולתקופות שונות לצרכי חישוב שונים.

    • תוספת פעולות חישוביות בשפה פשוטה ומובנת (אם, אז, חשב, וכו').

     

  • קליטת נתונים:

    • סביבת עבודה ידידותית למשתמש - לצורך קליטת נתוני העובד במערכת מסכים אחת.

    • אשף קליטות – קליטת כל נתון על פי תנאים מורכבים באמצעות האשף.

    • צמצום העבודה הידנית - יבוא ויצוא מלא של קבצי CSV/EXCEL מתוך מסכי הקליטה של המערכת .

    • שליפה ועדכון נתונים ע"פ חתכים מורכבים.

     

  • שמירת נתוני כוח אדם:

    • ניהול תיק עובד – סריקת כל סוגי הקבצים (PDF, EXCEL, WORD וכו') וניהולם בתיקיות מובנות.

    • נתוני האב – פרטי כוח אדם (השכלה, קורסים, שפות, בחינות, שירות מילואים וכו').

    • נתוני האב – התאמה אישית – ישנה אפשרות לבנות שדות חדשים ולהקים סביבת עבודה אישית למשתמש.

     

  • מערכת סימולציה ותרחישים:

    • מערכת המאפשרת שליפת עובדים על פי תנאים מורכבים, ביצוע שינויים בחוקה, בנתוני העובדים והשוואה בין תוצאות החישובים השונים.

    • יצירת סביבת עבודה מקבילה ללא נגיעה בנתוני המקור.

     

  • מחולל דוחות:

    • מחולל דוחות מתוחכם המאפשר ניתוח נתוני השכר והצגתם כדוח מודפס גליון EXCEL/קובץ ASCII/דף HTML.

     

  • קיוסק מידע אינטרנטי:

    • תחקור תלוש לעובד (כולל תחקור כל הרכיבים, והיסטוריה של כל רכיב ורכיב) תחת בקרה של מערכת הרשאות מתוחכמת.

    • אחזור מידע לעובדי ומנהלי הארגון.

    • עדכון נתונים (טופס 101) ע"י עובדי החברה, אישורם וקליטתם למערכת ע"י חשב השכר.

    • ניתן למקם את הקיוסק בפורטל הארגוני.

    • ניתן להוסיף לקיוסק המידע: דוחות ניהוליים, גרפים וכו'.

     

  • מערכת בקרה:

    • הכניסה למערכת השכר מצריכה סיסמה + שם משתמש ולכן המערכת מזהה את הלוג של המשתמש. כל שינוי בכל שדה, משאיר טביעת אצבע של המשתמש, מתי שונה ומה היו הערכים לפני ואחרי השינוי. ניתן גם להפיק סדרה של דוחות שינויים.

    • מערכת לניהול ממשקים – הרצה מבוקרת של ממשקי קליטה, בנייה של ממשקים חדשים ועוד.

    • מערכת הרשאות מתוחכמת.

     

  • מערכת נסיעות:

    • ניתן לשלם לעובד נסיעות ע"פ חופשי חודשי או לחילופין ע"פ התעריף היומי, הנמוך מבין השניים.

    • מערכת UNI-BUS מאפשרת לאיש השכר לקבל מהעובד את הקטעים שבהם הוא נוסע והמערכת מחשבת אוטומטי את התשלום לנסיעות לעובד, תוך התעדכנות תדירה ע"י חברות האוטובוסים השונות.

     

  • ארכיון דוחות:

    • PaperLess - כל דוח המופק בחישובית נשמר במערכת אחזור הדוחות ע"פ החודש בו הופק. ניתן לחזור להיסטורית הדוחות ללא הגבלה, להפיקם, להדפיסם או לשולחם במייל.

     

  • קישור למערכות/תוכנות אחרות:

    • שליחת דוחות וממשקי המערכת באמצעות דואר אלקטרוני.

    • יצוא ישיר של נתוני המערכת והדוחות ל-EXCEL.

    • ממשקים קיימים עם המערכות השונות ( תוכנות משאבי אנוש, תוכנות איסוף וניתוח שעות ועוד).

 

מידע נוסף על התוכנה

 

 

בית התוכנה

יוניק                

תמיכה

 

מרכזיה: 02-5009300


פקס: 02-5009301


לשכת שירות לשכר/מרכז תמיכה:

טלפון: 02-5009333


פקס: 02-5009334

 

 

 


  שלח דואר  אל ofer@kantor.co.il בצירוף שאלות או
  הערות אודות אתר אינטרנט זה. טל': 054-3101000
  זכויות יוצרים © 2018 עפר קנטור - יועץ חשבות שכר
  תנאי השימוש באתר     עודכן לאחרונה  ב-12/03/18

לשכת רואי חשבון בישראל

דוא"ל לעפר קנטור